1 Song Lyrics - Free lyrics website

Just A Lil' Bit SONG LYRICS

by

50 Cent

Ringtones Ringtones: Send Just A Lil' Bit Ringtones to your Cell

Yeah... Shady....Aftermath.. G-Unit

Damn baby all I need is a lil' bit...
A lil bit o' dis a lil bit o' dat...
Get crackin' in the club when you hear the shit..
Drop it like it's hot when you're workin' that back....
Girl shake that thing yeah work that thing,
Let me see it go up and down...
Rotate that thing, I wanna touch that thing
when you make it go round and round...
I step up in the club I'm like who you with
G-Unit in the house yeah that's my clique
Yeah I'm young but a nigga from the old school,
On a dance floor nigga doing old moves...
I don't give a fuck I do what I wanna do,
I hit your ass up boy I done warned you,
Better listen when I talk nigga don't trip,
Your heat in the club, mine's in this bitch,
I ain't tryin' to beef I'm tryin' to get my drink on.
I got my diamonds, my fitted, and my mink on..
I'm gonna kick it at the bar til it's time to go,
Then I'm gonna get shorty here and I'm gonna let her know...

[chorus]

All a nigga really need is a lil bit,
not a lot baby girl just a lil bit..
we can head to the crib in a lil bit..
I can show you how I live in a lil bit,
I wanna unbutton your pants just a lil bit,
take 'em off pull em down just a lil bit,
get to kissin' and touchin' a lil bit...
get to lickin', a lil bit...
[verse 2]

This is 50 comin' out your stereo..
Hard to tell tho cuz I switch the flow,
Eyes a little low cuz I twist tha dro
Pockets on swoll cuz I move the o's..
My neck, my wrist, my ears is froze
Come get your bitch she on me dawg,
She must a heard about the dough,
Now captain c'mon and save a hoe.

I get crunk in the club I'm off the chain
#1 on the chart all the time mayne
When the kid in the house I turn it out
Keep the dance floor packed that's without a doubt
Shorty shake that thing like a pro mayne
She back dat up on me I'm like oh man
I get close enough to her so I know she could hear
System thumpin' party's jumpin I say it loud and clear.

[chorus]

All a nigga really need is a lil bit,
not a lot baby girl just a lil bit..
we can head to the crib in a lil bit..
I can show you how I live in a lil bit,
I wanna unbutton your pants just a lil bit,
take 'em off pull em down just a lil bit,
get to kissin' and touchin' a lil bit...
get to lickin', a lil bit...

[bridge]
You really got me feelin' right.. (ya heard me)
My mama gone you can spend the night (ya heard me)
I ain't playin' I'm tryin' to fuck tonight (ya heard me)
Clothes off, face down, ass up, c'mon (haha).

[chorus 2x]

All a nigga really need is a lil bit,
not a lot baby girl just a lil bit..
we can head to the crib in a lil bit..
I can show you how I live in a lil bit,
I wanna unbutton your pants just a lil bit,
take 'em off pull em down just a lil bit,
get to kissin' and touchin' a lil bit...
get to lickin', a lil bit...

Ringtones Ringtones: Send Just A Lil' Bit Ringtones to your Cell

50 Cent - Just A Lil' Bit Song Lyrics from "Other Songs".

Click here for a printer friendly version of this song. This version also has foreign characters enabled.

Share & Like